lördag 13 juni 2009

Syftet med min blogg


Jag har alltid undrat varför folk skriver om sig själva och sedan förväntar sig att andra människor - speciellt helt okända personer - skulle vara intresserade. Bloggande är ingenting jag tidigare sysslat med, och jag vill redan nu påpeka att mitt syfte med den här bloggen är att sammanställa anteckningar och bilder från min vardag som en slags dagbok. Alla som vill är självklart välkomna att läsa inläggen och lämna kommentarer. Bloggen kommer huvudsakligen handla om Vincent, vår whippet. Jag har insett att en blogg kan vara ett utmärkt ställe att förvara händelser och bilder, och på ett interaktivt sätt kommunicera med nära och kära. Jag välkomnar er nu att ta del av våra händelser.

Erika

1 kommentar:

  1. Hej Erika och Vincent förstås, Kul att du börjat blogga!Ska med spänning och glädje följa er vardag.Ska bli kul att ses snart.
    Kram Heléne

    SvaraRadera